Tällä lomakkeella voit ilmoittaa kiinnostuksesi Team LKP järjestämään tyttöfutis-toimintaan. Lomakkeen täytöllä et siis sitoudu vielä mihinkään.

Team LKP järjestää tytöille heti omaa toimintaa, kunhan kokoon saadaan järkevä määrä tyttöjä harjoitusten pitämiseksi.

Vaikka hetkellä kun lomakkeen täytät, ei olisikaan omaa tyttöryhmää vielä koossa niin meille jää tieto tästä kiinnostuksesta yhteydenottoa varten. Annamme vinkkejä myös muista harraste-ja joukkueryhmistä joissa lapsi voisi käydä kokeilemassa futiksen harrastamista.

Olemme teihin yhteydessä hyvin pian tämän lomakkeen täytön jälkeen.

Huomioithan myös Huuhkajat- ja Helmarit futiskoulun tarjonta 5-7v sekä 8-13v ikäryhmille.

Lisätietoja voi aina kysyä jalkapallo@teamlkp.net

Team LKP ry - Harrastamisen tukirahasto

Tällä lomakkeella vähävaraiset tai hetkellisiä taloudellisia haasteita kohdanneet perheet voivat hakea taloudellista tukea lapsensa harrastamiselle. Ennen lomakkeen täyttöä, tutustu tarkoin tukirahaston sääntöihin ja ehtoihin.

Tukipäätös tehdään hakemuksesta noin 2vk sisällä ja päätös ilmoitetaan kirjallisesti hakijan sähköpostiin.

Tällä lomakkeella voit tilata Laukaan TH-pesuun autollesi sarjakortit ja samalla tuet toimintaamme.

Premium-sarjakorttihinnaston löydät täältä

Tilatessasi meidän kautta sarjakortin, toimitamme sinulle tilauksesta noin +1-3vrk antamaasi sähköpostiosoitteeseen pesukoodin, jonka syötät autopesulan automaattiin.

Tervetuloa mukaan Team LKP:n toimintaan!

Tällä lomakkeella ilmoittaudut Team LKP ry:n seura-tai joukkuetoimihenkilön tehtävään. Ilmoittautumisen jälkeen sinut liitetään kyseessä olevan joukkueen tai ryhmän Jopox-sivuun ja saat sähköpostiin erillisen kutsun liittyä.

Ilmoittautuessa hyväksyt seuran jäsenyyden ja sinulle muodostuu jäsenmaksu joka laskutetaan noin kuukauden sisällä ilmoittautumisesta sähköpostiin saapuvalla maksulinkillä. Jäsenmaksun suuruus 2024 aikuiselta on 10€.

Naisharrastefutisryhmä on startti futiksen harrastamiseen. Harjoittelemme asiantuntevan valmentajan tukemana, mutta rennolla otteella, joten aiempaa kokemusta jalkapallon pelaamisesta ei välttämättä tarvitse olla!

Talvikaudella ryhmä kokoontuu maanantaisin klo 20-21 Sydän-Laukaan koululla.

Osallistumismaksu on 3€/kerta ja se laskutetaan keväällä sisäfutiskauden päätyttyä.

Ilmoittautumisen jälkeen saat kutsun ryhmän JOPOXiin, jolla hallinnoidaan ilmoittautumiset ja viestintä ryhmän kesken.

Tervetuloa mukaan nauttimaan liikkumisen ilosta!

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa lapsen lopettamisesta kerhossa/joukkueessa tai aikuisen lopettamisessa toimihenkilön roolissa.

Varmista ennen lopetusilmoituksen täyttämistä että olette maksaneet kaikki teille tulleet maksut.

Vahvistamme lopettamisilmoituksen sähköpostilla erikseen.

Tervetuloa mukaan Team LKP:n toimintaan!

Tällä lomakkeella ilmoittaudut seuran jalkapallojoukkueisiin. HUOM. Kaikkien joukkueiden toimintaan voi tulla ilmaiseksi tutustumaan 2 viikon ajaksi olemalla yhteydessä joukkueeseen suoraan. Seura ei tarjoa tapaturmavakuutusta tutustumisakson aikana, joten varmistu että pelaajalla on henkilökohtainen vakuutus voimassa.
Kun päätät aloittaa joukkueessa, on täytettävä tämä ilmoittautumislomake, Yhteistyössä seuran / joukkueen kanssa pelaajalle hankitaan Palloliiton pelipassi, ja siinä yhteydessä voi hankkia myös tapaturmavakuutuksen. Tapaturmavakuutus on oltava voimassa joukkuetoiminnassa mukana olevilla myös harjoituksissa:

Ilmoittautuessa sitoudut myös hoitamaan joukkueen ja/tai seuran sinulle lähettämät laskut.

Ilmoittautumisen jälkeen lähetämme teille kutsun liittyä Team LKPn toiminnanohjausjärjestelmä JOPOXiin jolla hallitaan ilmoittautumiset tapahtumiin sekä laskutukset ja seuran/joukkueen viestintä.

Joukkueiden esittelyt ja yhteystiedot löytyvät kunkin joukkueen kohdalta harmaasta ylävalikosta.