Team LKP ja Stadium solmivat yhteistyösopimuksen vuonna 2022. Päätuotemerkkimme varusteissa on Nike. Liittymällä seuramme tukijaksi, kaikista Stadiumilla tehdyistä ostoista kertyy 3% bonusta suoraan seuralle/valitsemallesi joukkueelle joka kohdennetaan meillä 100% juniorifutistoimintaan ja sen kehittämiseen.

Sinun tulee ainoastaan olla Stadiumin jäsen kun teet ostoksia Stadium-myymälässä tai verkkokaupassa. Jäsenyys on täysin ilmainen ja jäsenyyden voit hankkia osoitteessa stadium.fi tai lähimmässä Stadium-myymälässä.

Kirjautuessasi jäsenenä sisään Stadiumin verkkokauppaan, valitse omilta sivuiltasi ”Tue seuraasi” -välilehti etsiäksesi seuran, jota haluat tukea. Yksi henkilö voi valita enintään neljä seuraa ja joukkuetta. Jos valitset useamman kuin yhden seuran jaetaan bonus tasan valintojesi kesken. Jäsenenä voit myös halutessasi valita lahjoittaa henkilökohtaisen vuosibonuksesi seuralle omilla sivuillasi valitsemalla ”Tue seuraasi”.

Ohjeet:

1. Surffaa sivustolle www.stadium.fi
  2. Rekisteröidy jäseneksi (❤️-kuvake oikealla ylhäällä)
  3. Valitse ”liity Stadium Memberiksi” ja täytä tiedot
  4. Kirjaudu sisään tunnuksillasi
  5. Omilla sivuilla paina ”Tue Seuraasi” välilehteä
  6. Etsi seura ”Team LKP” ja valitse laji sekä joukkue jota haluat tukea

Ollessasi jo Stadiumin jäsen ja haluat tukea seuraamme, kirjaudu suoraan tunnuksillasi sivuille ja suorita ohjeen kohdat 4-6.

Kiitos, kun ymmärrät tärkeän työmme juniorifutistoiminnan eteen ja hyvin pienellä vaivalla tuet ostoksillasi toimintaamme❤️