Seura mahdollistaa - ihmiset toteuttaa

Seura on ainut juridinen ja vastuun kantava yksikkö yhdistystoiminnassa. Seuran toiminta perustuu nyt ja tulevaisuudessa vapaaehtoisuuteen jota täydennetään talouden sen salliessa osa- tai täysiaikaisella palkallisella henkilöstöllä.

Rekisteröity yhdistys (=seura) mahdollistaa mm. seuraavat asiat niin joukkueille kuin eri harrasteryhmille. Ilman seuraa nämä alla olevat eivät olisi olisi mahdollista!

• Harjoitusvuorot Laukaan kunnan ja yksityisen ylläpitämissä tiloissa
  • Virallisissa sarjoissa pelaamiset
  • Toimintaa tukevien tukihakemuksien valmistelu ja haku

Team LKP ry sisäiset sidosryhmät

Seuramme sisäiset sidosryhmät ovat seuramme "sydän ja keuhkot = moottori". Ilman aktiivisten ihmisten henkilökohtaista panostaan seuran arjen toimintaa ei olisi mahdollisuus toteuttaa.

Tärkein sisäisistä sidosryhmistä on tottakai laukaalaiset lapset ja nuoret harrastajat sekä pelaajat, joita varten taustalla taas työskentelee toinen tärkeä ryhmä, eli vapaaehtoisuuteen perustuen heidän vanhemmat ja sisarukset.

Vanhempien ryhmään sisältyy niin seura- kuin joukkuetason toimihenkilöt, meillä kaikilla on oma lapsi/lapset mukana toiminnassa tai ovat aiemmin olleet.

Pelinohjaajina taas toimivat pääsääntöisesti seuramme nuoret yli 12v harrastajat, joita ilman emme kaudella pelattaisi peliäkään.

Team LKP ry ulkoiset sidosryhmät

Seuramme ulkoiset sidosryhmät mahdollistavat seuran ja joukkueiden toiminnan. Ilman esim. Palloliiton jäsenseurana olemista, yksikään seuramme joukkueista ei pelaisi virallisia sarjapelejä.

Julkiselta sektorilta tärkein yhteistyökumppani taas on Laukaan kunta, niin taloudellisen tuen kuin harrastuspaikkojen kehittäjän ja mahdollistajan roolissa.

Unohtaa ei sovi myöskään lähialueen muita futisseuroja, ilman heidän kanssaan tehtävää yhteistyötä hyvin monen nuoren harrastus olisi loppunut ennen aikojaan (yhteisjoukkuetoiminta).

Alla kuvana Team LKP ry sisäiset ja ulkoiset sidosryhmät (klikkaa kuvaa suuremmaksi)