Team LKP ry historiaa

Seura on rekisteröity Patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin vuonna 1995 nimellä LKP-Hockey ry ja vuonna 2005 on laadittu nimenmuutos nykyiseksi Team LKP ry. Alkujaan seura tarjosi nimensä mukaisesti jääkiekon harrastamiselle edellytyksiä kunnes toiminnan laajetessa mukaan tuli myös jalkapallo. Vuonna 2022 jääkiekkotoiminta siirtyi täysimääräisesti JYP junioreiden alle, heidän jatkaessa sopimuksen mukaisesti jääkiekon harrastamisen mahdollisuutta myös Laukaassa JYP Laukaa nimellä.

Nykypäivänä olemme puhdas juniorifutis-seura tarjoten futiksen matalan kynnyksen toimintaa sekä kilpailutoimintaa 5-15v ikäisille lapsille.

Seurassamme on mukana noin 340 jäsentä joista alle 18-vuotiaita lähes 85 prosenttia. Team LKP:n junioritoiminnan lajeina on ympäri vuoden jalkapallo ja talvisin myös futsal. Seura on "profiloitunut" kasvattajaseurana, josta moni harrastaja on ponnistanut isompiin ympyröihin mm. JYPK-JJK:n riveihin.

Unelmamme on luoda parhaat mahdolliset puitteet lasten ja nuorten liikkumiselle ja urheilemiselle. Laukaassa Kaikki Pelaa!

Tervetuloa mukaan TEAM LKP:n toimintaan

Liity meihin ja tule mukaan liikkumaan, kehittymään ja pelamaan kasvattavaan seuraympäristöön!

Toimintamme lähtökohta on mahdollistaa laadultaan ja määrältään riittävän hyvä harjoitteleminen omalla paikkakunnalla mahdollisimman pitkään. Tarkoituksena on synnyttää kipinä kohti liikkuvaa ja terveellistä elämäntapaa sekä herättää urheilullisia unelmia. Meillä Team LKP:ssä unelmoivat kaikki ja vain yhteisellä tekemisellä saamme unelmat toteutumaan.Junioritoimintamme ja -harjoittelumme pyrkimys on luoda puitteet koko elämän kestävälle liikkumiselle ja urheilemiselle

Harjoittelutoiminnassamme huomioidaan riittävä harjoittelumäärä, oikeanlainen ja monipuolinen harjoittelu sekä terveelliset elämäntavat

Harjoittelutoimintamme perustana on kokonaisvaltainen liikkuminen ja liikunta

Harjoittelutoimintamme kehittää lapsia ja nuoria yksilökeskeisesti osana ryhmää tai joukkuetta

LAUKAASSA KAIKKI PELAA – niin lapset, nuoret kuin aikuisetkin! Seuratoiminnasta löytyy kaikille mielekästä tekemistä!

Tervetuloa mukaan terveelliseen ja kasvattavaan toimintaan!